Potrzeba # Konsultacja # Wybór # Korzyść

Liczy się każda godzina...

Pracujemy w oparciu o time and materials*, tworzymy rozwiązania oparte o potrzeby.

favicon

Tworzymy strony internetowe w modelu T&M...

Dosłownie kupujesz nasz czas, to na co zostanie przekuty, ustalamy wspólnie. Razem dążymy do określonego celu. Elastycznie reagujemy na zmiany w pojawiające się w projekcie i wierzymy, że cały zespół pracuje, tak by osiągnąć efekt.

Wszystko, co realizujemy, rozpatrujemy w kontekście projektu. W każdym projekcie bierze udział kilku specjalistów o różnych umiejętnościach i wąskiej specjalizacji. Dzieje się, tak by dostarczyć rozwiązań o odpowiedniej jakości. Poniżej znajdziecie stawki godzinowe rozbite na role w projekcie.

Masz zadanie? Czekamy na wyzwania

Budujemy SUKCES...

Architekt 200 netto / 246 brutto

Odpowiada za dobór narzędzi i rozwiązań wykorzystywanych w projekcie. Dzieli się swoim doświadczeniem i jest bardzo pomocny w przypadku pojawienia się punktów krytycznych „Coś, jakoś, nie działa” on wie dlaczego i wie co zrobić, żeby działało.

Project Manager 180 netto / 221,40 brutto

Tłumaczy język ludzki na żargon informatyczny. Ustala zakres pracy, budżet, planuje zadania. Jest łącznikiem pomiędzy klientem a zespołem, dlatego to właśnie z PM będziesz miał największy kontakt.

Analityk danych 180 netto / 221,40 brutto

Prowadzi analizy i przygotowuje raporty. Na ich podstawie można wyciągnąć wnioski, jakie zmiany muszą zostać wdrożone, aby podnieść skuteczność, aby cele były osiągane.

WebDeveloper 120 netto / 147,60 brutto

Dzięki jego pracy strona internetowa działa płynnie. To on jest specjalistą, który sprawia, że strona wczytuje się szybko i bezbłędnie. Jest kluczowym elementem powstawania witryny i to jego udział stanowi największy udział w procesie realizacji strony lub sklepu.

Grafik komputerowy 120 netto / 147,60 brutto

Grafik komputerowy to specjalista od dobrego wyglądu i ciekawych wizualizacji, zarówno strony internetowe, jak i reklamy wymagają odpowiedniej estetyki i doboru kompozycji. Kreatywny grafik potrafi ożywić nawet mało ciekawe tematycznie zadania.

Specjalista SEO 120 netto / 147,60 brutto

Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces wymagający głębokiego doświadczenia i znajomości tematu. Dlatego, jeżeli Twoje działanie ma mieć charakter długoterminowy to dobrze mieć do dyspozycji specjalistę z dziedziny SEO. Będzie optymalizował stronę, tak by wyszukiwarki widziały Cię na topach wyników wyszukiwania.

Specjalista SEM 120 netto / 147,60 brutto

Specjalista SEM pomoże poprowadzić kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych i wesprze Cię wiedzą analityczną w kwestiach optymalizacji podjętych działań reklamowych. Zbuduje angażujące reklamy graficzne, tekstowe i dotrze z nimi do szerokiego grona odbiorców.

Specjalista Social Media 120 netto / 147,60 brutto

Dobrze prowadzone kampanie Social Media są angażujące i samonakrecające się. Działania w mediach społecznościowych wspierane przez specjalistę mają znacznie większą skuteczność. Dobrze poprowadzone reklamy w będą miały niski koszt i wysoką konwersję, wszystko to za sprawą wiedzy i doświadczenia specjalisty do spraw Social Media.

Specjalista UX/UI 120 netto / 147,60 brutto

Budowanie strony internetowej kryje wiele niuansów i wymaga doświadczenia. Doświadczenie jakie odczuwa użytkownik, poruszając się po stronie internetowej, to domena specjalisty do spraw UX/UI. Bazując na swojej wiedzy, nasz specjalista pomoże stworzyć stronę, która będzie przyjemna w użyciu, intuicyjna i wyposażona w funkcjonalności angażujące odbiorców.

Copywriter 50 netto / 61,50 brutto

Tworzy dobrej jakości teksty, dopasowane do tego, jak wyszukiwarki chcą, by pisano. Wiele tekstów, jakie znajdziecie w internecie, jest efektem pracy ludzi dla maszyn, bo działalność copywritera w znacznej mierze polega na tym, by w tekście znalazły się odpowiednie słowa kluczowe pasujące wyszukiwarką. Cała sztuka polega na tym, by tekst był też przyjazny ludziom i właśnie takich copywriterów mamy w zespole.

Cena zbudowania strony

Na cenę zbudowania strony internetowej ma wiele czynników i składa się na nią czas różnych specjalistów. Dlatego koszt budowy strony internetowej może się znacząco różnić, bo diabeł tkwi w szczegółach. Podczas spotkania ustalamy zakres prac na podstawie potrzeb i oczekiwań. Będzie to baza do przygotowania oferty stworzenia strony internetowej.

Często zadawane pytania

ZnAJDŹ ODPOWIEDŹ...

T&M – jest to model świadczenia usług w oparciu o rozliczenie faktycznie przepracowanego czasu. Jest to model przeciwny do Fixed-price i daje korzyści dla obydwu stron. Zazwyczaj projekty oparte o T&M mają wyższą jakość. Są elastyczne i nie wymagają definiowania funkcjonalności na początku projektu. Koszt projektu jest lepiej odzwierciedlony niż w przypadku Fixed-price, nie płacisz za doszacowanie 😉

RBG to skrót od roboczo godzina, czyli godzina poświęcona na pracę w projekcie, która zostanie zafakturowana.

Koszt budowy strony jest wynikiem przyjętego sposobu rozliczania T&M, czyli w zależności od tego, jak wiele czasu poświęcimy na realizację strony, taka będzie faktura.

Więc ile to zajmie dla prostej strony www?

WebDeveloper: 48 rbg

Grafik: 16 rbg

Copywtiter: 24 rbg

Project Manager: 8 rbg

Tak, możemy poprowadzić Twój sklep internetowy, powiemy więcej, możemy to zrobić dobrze. Zakres prowadzenia sklepu trzeba doprecyzować indywidualnie. Od pracy z produktami, kategoriami po wsparcie i kontakt z klientem.

Możemy też zbudować Twój sklep internetowy i rozwijać go w oparciu o analizy i potrzeby.

Porównamy to do pytania „Jak mogę przyspieszyć mój samochód?”, „Wyjedź na górkę, a w dół delektuj się cudownym przyspieszeniem, jeszcze mocniejszy efekt uda się osiągnąć, jeżeli dalej będzie przepaść ;)” Da się? Da! Tak często do przyspieszenia działania strony podchodzą osoby, które coś wiedzą, ale efekt jest mocno jednostronny. Zapominają, że proces jest złożony a warunki zmienne. Czynników, które wpływają na szybkość strony, jest wiele i trzeba zadbać o nie wszystkie. Serwer, jakość kodu, wielkość zdjęć, cache, ilość odbiorców, technologia i masa innych czynników. Lepiej zostawić to w rękach mechanika / znaczy się programisty.

Trzeba wiedzieć, co się chce osiągnąć. Czyli zaczynamy od ustalenia celu, jaki ma zostać dowieziony. Istotne jest też to, do jakiej grupy docelowej chcemy dotrzeć i z jaką ofertą. Pewnie wiecie, że kupujemy zmysłami, postarajcie się, aby reklama była atrakcyjna. Dalej to już obserwować, modyfikować i nie nudzić odbiorcy.

Najpopularniejsze i najszybsze pozyskanie ruchu na stronie sprowadza się do wykupienia reklamy. Cena wykupienia ruchu pochodzącego z reklam jest uzależniona od konkurencji, większa konkurencja = większa cena.

Pozycjonowanie, jest to działanie uzupełniające i pozwala na odnoszenie korzyści w długim horyzoncie czasowym.

NASI KLIENCI

ODPOWIADAMY NA POTRZEBY...

Czekasz? Szkoda czasu.

NASZ KONSULTANT CZEKA NA CIEBIE...